Ny blogg !

Hej!

Jag har precis skaffat blogg.se, innan så använde jag wordpress så jag tänkte se hur denna sidan funkar!
Denna bloggen kommer vara ett ställe där jag lägger ut tavlor, bilder foton jag har gjort. Så här kommer ni få se en hel del bilder!

Tatueringar är något som inspirerade mig till detta namnet jag har på detta blogg '' Obsessed By Bläck'' . För jag är väldigt intresserad av tatueringskonst.

Jag kommer inte bara lägga in min egna konst utan jag kommer lägga in sådant som inspirerar mig också.

Om ni är nyfikna på min gamla blogg är adressen : obsessedbyblck.wordpress.com!
( Den bloggen började som ett projektarbete i gymnasiet! )


Vi ses !

// Carro

Kommentarer
Postat av: Anna isberg

Ska bli spännande. Bilden på dig är så snygg. Precis som i verkligheten:) kram

2011-10-02 @ 17:26:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0