En bild men i två versioner!

 
Vilken av dessa tycker ni mest om? Den svarta versionen eller den röda?
 
Jag har varit rätt osocial här på min kära lilla blogg, det är nog för det e så mycket som händer om dagarna men jag ska försöka uppdatera mig så fort jag har en ny bild eller tavla. Jag tycker det alltid är kul att få respons!
 
Annars har vell inte så mycket hänt sen jag var här sist. Bara börjat plugget, läser en kurs i Digital illustration. Väldigt intressant må jag säga! Annars sitter jag i lägenheten och pysslar med olika saker eller så är jag ute på hund promenader!
 
Vad händer hos er?
 
 
//
 
 
Caroline

Kommentarer
Postat av: Bell-Eve

Snygg, jag gillar nog den svarta bäst :). Här händer det inte så mycket, ungefär samma som hos dig minus plugget :). Skriver på böcker istället!

2012-10-08 @ 16:49:30
URL: http://belleve.blogg.se
Postat av: Joppe

Jag gillar den svart bäst! :))
Och heeeej, jag vill ses snart! :D

2012-10-12 @ 23:04:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0